Sunday, February 28, 2016

PERFORMANCE ΜΥΡΣΙΝΗΣ ΜΟΡΕΛΛΙ -ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΩΣΤΑΚΗ) ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ





Performance της Myrsini Morelli στην παρουσίαση του βιβλίου ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΚΗ, ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, 27 01 2016.




                                                       Έρωτας άνεμος


Ξάπλωσα πίσω πάνω στο ξύλινο πάτωμα αέρινη, αιθερική

Μήπως ήμουν και εγώ πλέον ένα αιθερικό σώμα, μια αιθέρια ύπαρξη, μια νεράιδα του αγνώστου;

Μήπως η απόσταση ανάμεσα μας ήταν μόνο ο χρόνος και τίποτε άλλο;

Όλα όσα μας ενώνουν και μας χωρίζουν είναι ένα τίποτα;

Μια στιγμή σκέψης, μια στιγμή αλλαγής αντίληψης.

Μου το είχες πει κάποτε, όλα είναι μια αλλαγή σκέψης, αντίληψης της πραγματικότητας που ζούμε.

Εγώ ζω στην γήινη πραγματικότητα, εσύ στην αιθέρια.

Ποιος είναι αληθινός και ποιος ψεύτικος, ποιος ζει πραγματικά και ποιος ψεύτικα, δεν γνωρίζω.

Τα δεδομένα μου είναι λιγοστά, και ίσως και εκείνα υποκειμενικά.

Σίγουρα κάποιος με αγαπάει, και μάλιστα με έναν υπέροχο και μοναδικό τρόπο.
Κάποιος από μια μακρινή χώρα, που την αγγίζουν οι άκρες των ονείρων μου.
Ένας έρωτας-άνεμος από ένα νησί μιας μακρινής  χρονο-γραμμής.
Δεν μας χωρίζουν χιλιομετρικές αποστάσεις, ούτε έτη φωτός.
Για να φτάσω ως εκεί δεν χρειάζομαι κάποιο όχημα, ούτε διαστημόπλοιο.
Μας χωρίζουν αποστάσεις ψυχολογικές, οι οποίες διαπερνούνται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα δημιουργικής σκέψης και φαντασίας!
Όσο χρειάζομαι για μια αληθινή ιστορία φαντασίας και πάθους!
Το υλικό για το άλμα προς την αγάπη είναι μέσα στο μυαλό μου, το αιθερικό μου όχημα, το αιθερόπλοιο μου.
Το μόνο που είναι απαραίτητο είναι να πράξω μια μικρή κατάδυση μέσα στον εαυτό μου, σαν δύτης μέσα στην λίμνη των αναμνήσεων και της φαντασίας.
Φτάνω στον κόσμο του οράματος χωρίς άλλες αποσκευές.
Ελεύθερη από την  ύλη βαδίζω πάνω στην προκυμαία χωρίς την θλίψη στην καρδιά μου, χωρίς την αίσθηση της ματαιότητας.
Ο κόσμος που ταξιδεύω τώρα δεν επιτρέπει την αρνητικότητα.
Οι ελπίδες αναδύονται σαν τα κόκκινα τριαντάφυλλα σε ένα όμορφο εξοχικό κήπο.
Οι ευωδιές της καλοκαιρινής αύρας φτάνουν μαζί με την θετική ενέργεια.
Τα δάκρυα στέγνωσαν στα μάγουλα μου.
Στην ονειρική γη δεν χρειάζεται να κλάψεις, να πονέσεις, γιατί συναντάς την θετική ενέργεια και  την αγάπη παντού.
Δίπλα μου περπατάνε άνθρωποι, οντότητες που ασχολούνται με ηρεμία, με θέματα καθημερινότητας.
Είναι γνωστοί μου, με χαιρετάνε, προσπερνάνε, μιλάω με κάποιους και χαμογελάνε.
Η γη της ευδαιμονίας.
Εδώ οι ενέργειες πραγματοποιούνται μέσα από την καρδιά, είναι καρδιο-κεντρικές.
Έτσι βρέθηκα και εγώ εδώ. Με οδήγησε η καρδιά μου.
Πάντα η καρδιά ήταν ο πλοηγός μου, μόνο που στον κόσμο της ψεύτικης πραγματικότητας αυτό είναι έγκλημα.
Όσοι ακολουθούν την καρδιά τους  ζουν εγκλωβισμένοι στην ζήλια και το μίσος των υπόλοιπων ανθρώπων.
Καταδικάζονται για την αγάπη τους και θεωρούνται παρείσακτοι ή εκτός νόμου.
Τις περισσότερες φορές θεωρούνται πνευματικά άρρωστοι ή ανισόρροποι .
Όλα αυτά γιατί δεν ακολουθούν τον τρόπο σκέψης των υπολοίπων ή την προσωπική τους ατζέντα.
Πόσο θα ζήσω ακόμη σε έναν τέτοιο κόσμο;
Ίσως να μείνω λίγο παραπάνω στον ονειρικό κόσμο της αγάπης.
Ο κόσμος της ψευτιάς μπορεί να αντέξει για λίγο την απουσία μου
Έχω πολλά ακόμη να μάθω, να ζήσω, να γνωρίσω.
Όλη η ζωή μου είναι μια μάθηση.
Στο σχολείο της ανθρώπινης ενσάρκωσης μου όλα είναι μάθηση.
Οι αρχαίοι δάσκαλοι μου, μετανάστες της ψυχής μου, ταξιδεύουν σε άλλους τόπους.
Θα περάσουν χρόνια για να γυρίσω πίσω στην αρχική μου προέλευση, στην πατρίδα μου που πλέον κουβαλάω σαν το καύκαλο της  χελώνας.
Η πατρίδα μου το σπίτι μου είναι πλέον μέσα μου.
«Όπου Γης και Πατρίς»
Πατρίδα μου είναι εκεί όπου με αγαπούν, με αγαπούν με πάθος χωρίς φόβο, χωρίς κρίσεις με επικρίσεις.
Εκεί όπου ανθίζει ο σπόρος της αληθινής αγάπης, στο Σύμπαν της ανιδιοτελούς αγάπης.
Μαθαίνουμε την αγάπη, μαθαίνουμε να την ζούμε σε όλες τις μορφές της.
Όλοι μαθαίνουμε. Μαθαίνουμε να αγαπάμε.
Αν χαθεί η αρχική μας εστία κουβαλάμε την αγάπη μέσα μας σαν πνευματική τροφή.
Σαν ψυχές που τρέφονται με αυτήν για να μεγαλώσουν και να εξελιχθούν από χρυσαλλίδες σε πεταλούδες.
Δυο πεταλούδες κοσμικές.
Ταξιδεύουμε ως την Πηγή σαν δυο αιώνιες πεταλούδες, και κανένας δεν μπορεί να μας εμποδίσει, γιατί η Αγάπη είναι το όχημα, το καύσιμο, η σύνδεση.
Το Φως δεν θα μας στερήσει αυτήν την μοναδική στιγμή.
Την ιερή στιγμή της Ένωσης.
Με  αγκάλιασε με ένα αίσθημα μοναδικό, με φίλησε με ένα πάθος πρωτόγνωρο, που κανένας δεν το είχε προσφέρει.
Ενωθήκαμε μέσα στο φως του ήλιου ενός εναλλακτικού κόσμου, και όλες οι σπαραχτικές φωνές της απελπισίας μετατράπηκαν σε ιαχές πάθους.
Μαζί σου ζω τις πιο ονειρικές και σαγηνευτικές στιγμές.
Ένα όνειρο, μέσα στο όνειρο.
Μια ελπίδα, που ξεπετάχθηκε από το πουθενά.
Μια αγάπη που έφθασε από το άγνωστο.
Μαζί  ξεπεράσαμε τον χρόνο, νικήσαμε το σκοτάδι και πάνω από όλα ζούμε στην Αγάπη της Γνώσης.

"Η ΠΙΡΟΓΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ"

Μια απο τις 7 ιστορίες φαντασίας απο το βιβλίο φαντασίας

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΩΣΤΑΚΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ

ΑΓΟΡΆ ΒΙΒΛΊΟΥ ΣΤΟΝ ΕΞΗΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:http://alloste.gr/a/58-symbantika-eidyllia.html

η ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ (ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ) ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ katerina.kostaki@gmail.com

ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK: https://www.facebook.com/sympantikaidyllia/

Περισσότερα βίντεο για τα ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ: https://www.youtube.com/playlist?list=PLLvy2_M6JvpmhOWc93nl-sfZaehQrAsBZ

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...