Thursday, March 8, 2018

Κατερίνα Κωστάκη-ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ, επανέκδοση και προμήθεια ελληνικών και μη βιβλίων


Η σημερινή ανάρτηση μου δεν αναφέρεται στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που εορτάζεται στις 08-03 κάθε έτους, και φυσικά οχι γιατί δεν αγαπώ τις γυναίκες αλλά γιατί θεωρώ πως η γυναίκα γιορτάζει κάθε μέρα.

Η εορτή της γυναίκας δεν έχει χωροχρονικούς περιορισμούς.
Γιορτάζουμε ως γυναίκες κάθε μέρα, κάθε στιγμή, σε κάθε χώρο γιατί η γιορτή έχει και ως έννοια της την τιμή, τον σεβασμό και την εκτίμηση.

Σημασία έχει να ενθυμούμαστε πως σαν γυναίκες κουβαλάμε μαζί μας και την υποχρέωση να μην ξεχνάμε πως  η ιερή Θηλυκή Θηλυκότητα έχει "κατατσαλακωθεί", για να μην πω, "κακοποιηθεί" ανα τους αιώνες και οχι μόνο απο το αντίθετο φύλο...
Η "κακοποίηση" μπορεί πλέον να γίνει με πιο εξειδικευμένους τρόπους...

Να σε απαξιώνουν επαγγελματικά, να σε ειρωνεύονται, να ασκούν bullying, να μην σε αφήνουν να αναρριχηθείς στην επαγγελματική κλίμακα, να σε απομονώνουν και να σε περιθωριοποιούν και άλλα πολλά και...αδιάφορα, γιατί δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία η επαγγελματική εξέλιξη σε τέτοιους χώρους όπου το έργο ενός ατόμου λίγο πολύ δεν φαίνεται, παρά μόνο σε μια μικρή κλειστή κλίμακα, και οχι σε μια μεγαλύτερη (πχ παγκόσμια).

Ο δικός μου στόχος δηλαδή το δικό μου ΟΡΑΜΑ είναι να γίνω γνωστή παγκόσμια και να απλωθώ πέρα απο τα στενά όρια μιάς απλής εργασίας.

Σαν γυναίκα και σαν δημιουργός το όραμα μου να αφυπνίσω τον κόσμο είναι πολύ μεγαλύτερο απο το να κάθομαι σε ένα γραφείο.

Νομίζω οτι αυτό το όνειρο και όραμα ξεδιπλώνεται αργά και σταθερά και κάθε μέρα είναι μια νίκη και μια γιορτή συνάμα για εμένα!

Σήμερα οφείλω να θυμηθώ πως πριν απο αρκετά χρόνια, όταν δεν ήμουν τόσο γνωστή, και δεν είχα την παραμικρή βοήθεια παρά απο κάποιες άγνωστες πηγές (!) κατάφερα να εκδόσω τα πρώτα μου βιβλία, τα οποία ήταν ελληνικά.

Αργότερα και πάλι με τις δικές μου δυνάμεις και κάποιες άλλες "Δυνάμεις" προχώρησα και έφτασα ως το σήμερα, 08-03-2018, όπου έχω ήδη εκδόσει 7 βιβλία, 4 ελληνικά και 3 αγγλικά.




 Με ευκαιρία μια μικρή αναζήτηση μου στο διαδίκτυο ανακάλυψα πάλι το προφίλ μου στο ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ, όπου έχουν αναρτηθεί κάποια ελληνικά βιβλία μου.

Συζητώντας με την υπεύθυνη στο ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ έμαθα πως στην βάση δεδομένων του ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ εντάσσονται μόνο τα βιβλία που διαθέτουν ελληνικό ISBN και οχι εκείνα που διαθέτουν ξένο.

Με λίγα λόγια στην συγκεκριμένη βάση δεδομένων εντάσσονται μόνο δυο βιβλία μου και μάλιστα οχι έντυπα, αλλά e-books.



 Με λίγα λόγια στην συγκεκριμένη βάση δεδομένων εντάσσονται μόνο δυο βιβλία μου και μάλιστα οχι έντυπα, αλλά e-books.

Τα βιβλία ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΉΣ ΦΕΡΝΕΙ ΕΛΠΊΔΕΣ & ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΦΩΣ έχουν  πλέον εξαντληθεί με την παλιά τους μορφή/έκδοση και έχουν επανεκδοθεί απο εμένα με άλλο ISBN και σε εκδοτικούς αυτο-έκδοσης του εξωτερικού.



  Επίσης ενημέρωσα την υπεύθυνη της ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ πως οι πρώτες εκδόσεις των βιβλίων μου δεν ισχύουν πια.
Με λίγα λόγια τα βιβλία μου ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΦΩΣ δεν υπάρχουν παρά μόνο με νέα μορφή και εξώφυλλο και είναι αυτο-εκδόσεις μου.

 Η συγκεκριμένη υπάλληλος πολύ σωστά ενημέρωσε την βάση δεδομένων της  ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ οτι πλέον οι παλιότερες εκδόσεις των συγκεκριμένων βιβλίων δεν είναι διαθέσιμες (εξαντλημένα).


 Όποιος ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα βιβλία μου μπορεί να τα προμηθευτεί μέσω ΑΜΑΖΟΝ (με αγγλική ονομασία), όσον αφορά τα έντυπα βιβλία, και μέσω LULU.COM για τα e-book.

ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ




Επίσης τα βιβλία μου είναι διαθέσιμα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μου http://katerinakostaki.wixsite.com/academyofinnerlight

μέσω της σελίδας μου στο Facebook http://www.facebook.com/authorkaterinakostaki  

 

σε αυτό το μπλόγκ (κάθε εικόνα στα δεξιά του μπλόγκ οδηγεί στο Αμαζον)


 
αλλά και σε διαδικτυακά βιβλιοπωλεία όπως το Barnesnoble.com.

Μπορείτε επίσης να προμηθευτείτε ολα τα βιβλία μου σε εγχώρια και μη βιβλιοπωλεία αναφέροντας το όνομα μου  και το βιβλίο που επιθυμείτε να προμηθευτείτε.

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...