Thursday, November 30, 2017

Εσώτερες Φωνές /Inner Voices Within (Esoteres phones mesa mas): Messages from my Guardian Angel (Greek Edition)


Το 7ο κατά σειρά βιβλίο μου "Εσώτερες Φωνές: Μηνύματα απο τον Φύλακα Άγγελο μου" (Συγγραφέας Κατερίνα Κωστάκη)  βρίσκεται όπως και τα υπόλοιπα 6 βιβλία μου στην σελίδα μου στο Amazon  καθώς και σε άλλα διαδικτυακά βιβλιοπωλεία όπως το Barnesannoble.
Σε μια εποχή όπου οι αξίες και τα ιδανικά βάλλονται απο την καλπάζουσα διαφθορά και απαξίωση και επιπλέον όσοι προστατεύουμε αυτές τις αξίες δεχόμαστε τα βέλη και τον υπόγειο πόλεμο των Εγω-κεντρικών και μεταιόδοξων πιστεύω οτι προσωπικά συνεισφέρω έστω και λίγο απο το ψυχικό μου απόθεμα στην αναχαίτηση της καθοδικής πορείας που οδηγούμαστε καθημερινά.
Οι Άγγελοι μας διδάσκουν και μας καθοδηγούν, αλλά η επιλογή είναι πάντα δική μας υπόθεση.
Γιατί όπως αναφέρεται και στο συγκεκριμένο βιβλίο:"Δικό σου το μονοπάτι, δική σου και η ζωή..."


Σύνδεσμος γα το Amazon:https://www.amazon.com/Inner-Voices-Within-Esoteres-phones/dp/1978175310/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1512029838&sr=8-1&keywords=katerina++kostaki

Author Central Amazon:https://www.amazon.com/Katerina-Kostaki/e/B005VBDUI2/ref=dp_byline_cont_book_1

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...