Thursday, September 28, 2017

Οι εκδόσεις μου, μια βιωματική πορεία αναζήτησης και εξέλιξης



 

Έχουν περάσει πολλά χρόνια απο τότε που ονειρευόμουν να δω τα βιβλία μου να εκτίθονται σε κάτι πολύ μεγαλύτερο απο ένα απλό βιβλιοπωλείο της Αθήνας.

Θυμάμαι καθόμουν απέναντι απο τον υπολογιστή μου, νομίζω ήταν το 2008 και θαύμαζα τα βιβλία που έβλεπα να παρουσιάζονται στο Amazon.

Στα μάτια μιας νεο-ανερχόμενης συγγραφέως έμοιαζε με ένα άπιαστο όνειρο, εφόσον δεν υπήρχε κάποιος σύμβουλος ή ενδιάμεσος να μου δώσει την παραμικρή πληροφόρηση.

Μια εποχή όπου εκδόθηκε το πρώτο μου μυθιστόρημα και πρώτο κατά σειρά βιβλίο μου (σήμερα έχω ήδη εκδόσει 6 βιβλία) με τίτλο "Το ταξίδι της ζωής φέρνει ελπίδες"(The Life Journey that carries Hopes-Greek edition ), αρχές του 2008, απο ένα μικρό εκδοτικό οίκο στο κέντρο της Αθήνας.

Στην συνέχεια βέβαια το βιβλίο μπήκε για δυο βδομάδες στην βιτρίνα του Βιβλιοπωλείου Εστία, στην Σόλωνος.

Απο τότε την μικρή ηλιαχτίδα στην εκδοτική μου πορεία και την χρονική εκείνη περίοδο που μοιάζει να είναι έτη φωτός μακριά, μέχρι σήμερα διένυσα μια ιδιαίτερα σουεαλιστική πορεία σε μια μεγάλη απόσταση με χέρια και πόδια ματωμένα μέσα στον κακοτράχαλο δρόμο της Ελληνικής πραγματικότητας.

 Βιβλία έγραψα και έκδοσα αρκετά, αλλά σε βιτρίνα βιβλιοπωλείου βιβλίο μου δεν ξαναείδα. 

Προφανώς η καρμική (και οχι μόνο) σχέση μου με τους εκδότες και βιβλιοπώλες δεν επέτρεπε την είσοδο μου στο άβατον των καλο γυαλισμένων βιτρίνων.

Φυσικά αυτό δεν είχε καμία σχέση με την γραφή μου και το έργο μου, γιατί όσοι εκλεκτοί διάβασαν τα κείμενα μου μόνο καλά λόγια είχαν να πούν.

Η γραφή μου αγαπήθηκε περισσότερο απο τους ξένους αναγνώστες παρά απο τους Έλληνες, μιας και φρόντισα αρκετά νωρίς να μεταφράζω κείμενα μου στα αγγλικά και να τα εκθέτω στο διαδίκτυο.

Έτσι κάποιο πρωινό του 2010 γνώρισα και το Xlibris Publications, στο οποίο εκδόθηκε το τρίτο  αλλά πρώτο αγγλικό βιβλίο μου Cosmic Light τον Δεκέμβρη 2010.

Ημερομηνία ορόσημο, γιατί τότε κατανόησα πως η χώρα μου γεννάει ταλέντα, αλλά τα πνίγει η τα τρώει σαν τον Κρόνο και η μόνη διέξοδος και καταφύγιο είναι το εξωτερικό.

Η αποδοχή δε στο εξωτερικό ήταν μεγάλη, και αποτέλεσε την ευκαιρία να γίνω περισότερο γνωστή τόσο στο εξωτερικό, αλλά και κατά επέκταση στην Ελλάδα, γιατί τότε μόνο οι Έλληνες άρχισαν να μου δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον.

Παρά ταύτα και με προίκα τρία βιβλία, ένα εκ των οποίων αγγλικό, ένα νεο δίκτυο το Academy of Inner Light, δεκάδες άρθρα, ποιήματα και ομιλίες ο δρόμος παρέμενε κακοτράχαλος.

Επέλεξα να εκδόσω ορισμένα βιβλία ως e-book στο εξωτερικό, ώσπου το 2015 προχώρησα στην έκδοση του βιβλίου Συμπαντικά Ειδύλλια.

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι παρότι είχα πολλές ευκαιρίες να τα παρατήσω τελικά συνέχισα να ονειρεύομαι  και να οραματίζομαι οτι τα βιβλία μου κάποια μέρα, και μαζί με εκείνα και εγω, θα ανέβαιναν στο βάθρο μιας μεγαλύτερης διαφημιστικής πλατφόρμας απο εκείνης του συνηθισμένου διαδικτύου ή ενός απλού βιβλιοπωλείου (που δεν μπήκαν ποτέ).

Αυτό το γεγονός συνέβη φέτος τον Μαιο (2017).

Μια απόφαση μου να ξεκινήσω να μαθαίνω, να γνωρίσω τον κόσμο των αυτο-εκδόσεων με την βοήθεια φίλων πάλι απο το εξωτερικό με οδήγησε στο Createspace και στο Amazon.

Τώρα πως έφτασα ως εκεί είναι μια αλληλουχία απο...συγχρονικότητες!

Ένα μαιλ και στην συνέχεια μια ερώτηση μου σε μια ξένη ομάδα για εκδόσεις και προώθηση βιβλίων του εξωτερικού στο Facebook με βοήθησαν, μου έδωσαν μάλλον την ώθηση να πάρω την απόφαση να μεταφέρω ενα-ένα τα βιβλία μου εκτός Ελλάδας.

Εκτός Ελλάδας είχα δημιουργήσει και εγκαταστήσει και τα μπλόγκ και την παλιότερη ιστοσελίδα μου.

Σήμερα μαζί με τα βιβλία δημιούργησα με νέα διαδραστική ιστοσελίδα στα αγγλικά (προς το παρόν), όπου εκεί μπορεί ο επισκέπτης να βρει και τα βιβλία μου, και να τα παραγγείλει μέσω Amazon.

Εκείνο που με συγκλονίζει βαθύτατα είναι οτι όση αδιαφορία και άρνηση προσφοράς βοήθειας έδειξαν οι συμπατριώτες μου την τριπλάσια βοήθεια πήρα απο τους φίλους απο το εξωτερικό.

Μόνο σε μια ερώτηση μου στην ξένη ομάδα για τα βιβλία πήρα πάνω απο 200 σχόλια κατά 99, 99% ενθαρρυντικά, με πληροφορίες και συνδέσμους σε αντίστοιχες ιστοσελίδες εκδόσεων, εικονογράφησης, copyright  κ.α. απο συνάδελφους συγγραφείς και ποιητές που διαμένουν σε ξένες χώρες. 

Συγγραφείς ακόμη και απο το Χόλλυγουντ χωρίς παραμικρό ανταγωνισμό και εγωισμό μου έδωσαν κατευθύνσεις και ενθάρρυνση. 

Αυτά πρέπει να λέγονται.


Χθές (27-09-2017) ανέβασα και το τελευταίο απο τα παλιότερα εκδοθέντα βιβλία μου τα Συμπαντικά Ειδύλλια, με τίτλο στο Amazon "Cosmic Romances (Sympantika Idyllia).

Το ταξίδι βέβαια δεν τελειώνει εδω, αλλά αυτή είναι μια μεγάλη αρχή για εμένα και το εκδοτικό μου έργο.

Και μια αίσθηση πληρότητας και ευγνωμοσύνης γιατί επιτέλους τα όνειρα μου πραγματοποιούνται, έστω και με δεκάδες καθυστερήσεις.

Τα πάντα είναι θέμα απόφασης και βούλησης.

ΓΙΑΤΊ...ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΕΤΣΙ...ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

👀 👀 👀 👀


 👉 CREATESPACE.COM 

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ - COSMIC ROMANCES ( SYMPANTIKA IDYLLIA) 
👉 AMAZON.COM 

Κατερίνα Κωστάκη
Ενορατική συγγραφέας-ποιήτρια




No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...