Thursday, May 25, 2017

Η Ελλάδα του σήμερα, οι απρόσμενες αλλαγές και το Πεπρωμένο

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, όσοι δηλαδή παρακολουθείτε τις αναρτήσεις μου και το έργο μου (για τους υπόλοιπους πάντα υπάρχει μια νέα ευκαιρία 👌), εδω και καιρό αποκαθιστώ ένα-ένα τα πνευματικά μου παιδιά σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή αγοραστική μεν, αλλά σίγουρα μια δυνατή δεξαμενή ιδεών.



Αναφέρομαι βέβαια στο Amazon...



Φυσικά χωρίς να εγκαταλείψω την μητρική μου γλώσσα, την ελληνική, η κατεύθυνση μου ή ο στόχος μου (ακόμη καλύτερα) είναι ένα μεγαλύτερο target group, το οποίο βασικά μιλάει την αγγλική γλώσσα, και γιατί όχι... και οποιαδήποτε άλλη διεθνή γλώσσα.



Πάντοτε είχα σαν αρχή μου το οτι για να προχωρήσεις στην ζωή σου πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες για την αναπροσαρμογή σου στις υπάρχουσες συνθήκες.



Δεδομένου οτι η αγορά στην Ελλάδα είναι απίστευτα μικρή και το ενδιαφέρον και η νοοτροπία των Ελλήνων επιεικώς απαράδεκτη σε θέματα προσέγγισης, αλληλεγγύης, συνεργασίας και άλλα πολλά (θα τα αναφέρω σε κάποιο άλλο άρθρο), η στροφή μου προς το εξωτερικό είναι αναπόφευκτη.  



Βέβαια αυτή η στροφή έχει ήδη δρομολογηθεί εδω και χρόνια, απλά τώρα πλέον μπήκε επίσημα και η εκδοτική σφραγίδα.



Για να ανέβεις τα συρματοπλέγματα που ματώνουν τις ζωές μας χρειάζεται κάτι περισσότερο απο ελπίδες και καλή πρόθεση εκ μέρους του δημιουργικού συγγραφέα (δηλαδή εμένα).



Χρειάζεται αναμέτρηση με την πραγματικότητα και σίγουρα χρειάζονται αυτιά για να ακούσουν τα καλέσματα- μηνύματα.



Αν αυτά τα αυτιά είναι κλειστά, τότε κανένα μήνυμα δεν φτάνει στον παραλήπτη του.



Φωνή βοώντος εν τη ερήμω



Κάπως έτσι εξελλίσσονται τα πράγματα στην Ελλαδίτσα μας, όπου οι ευσεβείς πόθοι δεν βρίσκουν έδαφος μιας και είναι πλέον καμένο, και οι καλές προθέσεις μοιάζουν σαν μιάσματα στα μάτια των πολλών.



Οι δε φωτεινοί συγγραφείς αντιμετωπίζονται σαν κακοί μάγοι και μάγισσες 👿 σε μια εποχή που δεν μπορούν βέβαια να σε κάψουν σε πυρά σε μια αλάνα, με φυσικό τρόπο, αλλά σε καίνε καθημερινά με την αδιαφορία, το bullying, την άρνηση και τις τρικλοποδιές που σου βάζουν στην πορεία σου.



Επειδή όμως τυχαίνει να βλέπω μπροστά  και να έχω ανοικτό μυαλό, και φυσικά δεν θα γίνω ποτέ πρόβατο ή λύκος, γιατί ειμαι απλά κύκνος  🐦 και πετάω μακριά (διάβασε το σχετικό άρθρο εδω), έχω να πω το εξής:

Όσοι δεν αναπροσαρμόζονται σύντομα θα χαθούν από το προσκήνιο, γιατί δεν θα αντέξουν το βάρος των απρόσμενων αλλαγών.



Και εγώ φυσικά δεν κάνω τίποτε άλλο παρά να ακολουθώ το πεπρωμένο μου 😙
Κατερίνα Κωστάκη
Ενορατική συγγραφέας, ποιήτρια, θεραπεύτρια
Νέο μπλόγκ : http://academyofinnerlight.blogspot.gr 

*Το επανεκδοθέν βιβλίο μου ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΦEΡΝΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ βρίσκεται ήδη AMAZON.COM!

 

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...