Monday, February 1, 2016

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 27 01 2016




Η παρουσίαση του βιβλίου μου ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ που πραγματοποιήθηκε στις 27 01 2016 στο ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.
Στην κατάμεστη αίθουσα του ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ συναντηθήκαμε παλιοί και νέοι φίλοι να τιμήσουμε την Συμπαντική Αγάπη.
Ήταν μια βραδυά με πολλή συγκίνηση και φως.
Ευχαριστώ όσους με στήριξαν, με τίμησαν με την παρουσία τους και μίλησαν για εμένα και το έργο μου δίνοντας μου κουράγιο και δύναμη να προχωρήσω.

Η ομιλία μου "Ένας καλός διαισθητικός άνθρωπος" η οποία προοριζόταν για την παρουσίαση του βιβλίου μου (ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 27 01 2016) γράφτηκε ενα βραδάκι πριν από τα Χριστούγεννα, και όπως πάντα είναι απόσταγμα όλων των εμπειριών και προκλήσεων που έχω δεχτεί και δέχομαι στην διάρκεια της ζωής μου και είναι ως φαίνεται επίκαιρη.
Πάντα αφουγκράζομαι τα γεγονότα πριν αυτά συμβούν και τα μετουσιώνω σε λόγο, για να μεταφέρω ακριβώς τα μηνύματα εκείνα που με καθοδηγεί το Πνεύμα να κάνω, αλλά και να δώσω την δύναμη και τον χρόνο στον εαυτό μου να πιστέψει και συνάμα να προχωρήσει μπροστά κατανοώντας πως ένας καλός και διαισθητικός άνθρωπος χρειάζεται να Πιστεύει πρώτα από όλα στον εαυτό του και να στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις, αλλά και στις Δυνάμεις που τον καθοδηγούν από το αόρατο Βασίλειο.
Εφόσον ο λόγος μου βρήκε το δρόμο του παρόλα τα εμπόδια, την κακοδαιμονία και τις αναρίθμητες προκλήσεις ως την βραδιά της παρουσίασης φαίνεται πως η εσωτερική μου δύναμη και η πίστη μου στο Πνεύμα είναι πιο μεγάλη από την εξωτερική αντίδραση, που ενυπάρχει κρυμμένη ακόμη και πίσω από "αγγελικά πρόσωπα".
Γιατί ...ένας καλός διαισθητικός άνθρωπος απλά γεννιέται...δεν γίνεται !


*Περισσότερες φωτογραφίες θα δείτε στην επαγγελματική μου σελίδα στο FACEBOOK και βίντεο στο Κανάλι μου στο YOUTUBE

Όσοι φίλοι δεν είχαν την δυνατότητα να παρευρεθούν στην εκδήλωση αλλά επιθυμούν να παραλάβουν το βιβλίο μου με ιδιόχειρη αφιέρωση δεν έχουν παρά να στείλουν μήνυμα στην ηλεκτρονική μου δ/νση   ή να το παραγγείλετε στις Εκδόσεις Άλλωστε .
Φυσικά μπορείτε να παραγγείλετε το βιβλίο σε ολα τα βιβλιοπωλεία. 

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...