Sunday, October 18, 2015

ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΡΕΪΚΙ- William Lee Rand (The Reiki Touch)




Το Ρέϊκι μαθαίνεται σε σχολές και με εργασίες που γίνονται εκεί. Και καθώς υπάρχουν θέματα του Ρέϊκι που μαθαίνονται με μέθοδο, όπως οι θέσεις των χεριών κατά την διάρκεια θεραπείας, πώς να κάνουμε διερεύνηση (scanning), πώς να σχηματίζουμε τα σύμβολα, η πραγματική τεχνική του να γίνει κάποιος κανάλι του Ρέϊκι δεν μαθαίνεται με αυτόν τον τρόπο.


Η δυνατότητα να γίνει κάποιος κανάλι του Ρέϊκι είναι ένα δώρο που δίνεται στους μαθητές κατά την διάρκεια μίας διαδικασίας συντονισμών.

Ο δάσκαλος προβαίνει στους συντονισμούς, αν και ο δάσκαλος είναι μόνο το κανάλι μέσω του οποίου η ενέργεια των συντονισμών περνά, καθώς η ενέργεια των συντονισμών έρχεται στην πραγματικότητα κατευθείαν από την Ανώτερης Δύναμη.
Κατά την διάρκεια των συντονισμών το ενεργειακό σύστημα των μαθητών συντονίζεται και ενδυναμώνεται και νέα μονοπάτια ανοίγονται, μέσω των οποίων η ενέργεια του Ρέϊκι μπορεί να ρέει.

Η διαδικασία έρχεται από την Χάρη της Ανώτερης Δύναμης και είναι πραγματικά ένα θαύμα. 

Θυμάμαι τον πρώτο μου συντονισμό. Όταν πρωτοάκουσα για το Ρέϊκι κι έμαθα ότι λαμβάνεται μέσω συντονισμών, ήμουν και γοητευμένος, αλλά και σκεπτικός. 

Αναρωτιόμουν αν ο συντονισμός δημιουργούσε κάποια πραγματική αλλαγή στο ενεργειακό σύστημα κάποιου ή αν ήταν ένα κενό τελετουργικό το οποίο δίνει την άδεια για να χρησιμοποιηθεί η θεραπευτική ενέργεια από κάποιον που την έχει ήδη. 

Γνώριζα ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κάποιες θεραπευτικές ικανότητες κι αν πιστέψουν μπορούν να θεραπεύσουν λόγω του τελετουργικού, κι έτσι θα έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και μεγαλύτερη αποδοχή όταν προβαίνουν σε θεραπείες.

 Επειδή είχα προηγούμενη εμπειρία με μεταφυσικούς δασκάλους, η θέση μου είναι να μην δέχομαι τόσο απλά κάτι που μου λένε ότι είναι αλήθεια, αλλά να μαθαίνω για αυτό μέσα από εμπειρία και να το κάνω δικό μου μέσα από την δική μου κατανόηση. Ήξερα ότι ήταν σημαντικό να κάνω το ίδιο με το Ρέϊκι από την στιγμή που η εγκυρότητα των συντονισμών ήταν στο κέντρο της αξιοπιστίας του Ρέϊκι.

 Έτσι όταν έπαιρνα τον συντονισμό, ηρέμησα στις σκέψεις μου και καθάρισα την αύρα μου κι έγινα ένας απλός παρατηρητής κοιτάζοντας μέσα μου και εστιαζόμουν στο τι αισθανόμουν κατά την διάρκεια του συντονισμού.

Όταν ο δάσκαλός μου με πλησίασε κι άρχισε τον συντονισμό, είδα αμέσως κι αισθάνθηκα ένα ρεύμα ενέργειας να κατεβαίνει από το τσάκρα της κορώνας και να φθάνει στο τσάκρα της βάσης μου. 

Μετά ήλθε στην καρδιά μου και βγήκε από εκεί 
σαν μία έκρηξη. Μπορούσα να δω μικρούς λαμπερούς κύκλους να ξεπηδούν από την καρδιά μου καθώς σκέφθηκα ότι κάτι ζεστό έσπασε ένα μπλοκάρισμά μου και το πέταξε έξω από το τσάκρα της καρδιάς μου.

Όταν παρατήρησα αυτό να συμβαίνει, γνώριζα ότι το Ρέϊκι βασίζεται σε μία ενεργειακή μεταβολή και αυτό ήταν αληθινό.

Μία αίσθηση σεβασμού για το Ρέϊκι και για τον δάσκαλό μου με πλημμύρισε και ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος, καθώς δεν είχα τέτοια εμπειρία ποτέ πριν. 

Η εμπειρία μου αυτή είχε μία πολύ υψηλή δόνηση που όμοιά της δεν ξανα-έζησα σε οποιοδήποτε άλλο ενεργειακό σύστημα ήμουν εκπαιδευμένος πριν.



William Lee Rand από το βιβλίο του The Reiki Touch

Ομάδα της δασκάλας εναλλακτικών θεραπειών Αθηνάς Σαλωνίδου 
ΙΑΘΕΙΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...