Saturday, October 31, 2015

Νεα Συνεργασία με το Thinking people.gr

Επίσημα η νεα μου συνεργασία με την νέα καινοτομική διαδραστική πλατφόρμα αρθρογραφίας με εξειδικευμένα θέματα γύρω από την Ελλάδα και τον κόσμο, την πολιτική, την κοινωνία, την επιχειρηματικότητα, τα media, τις τέχνες και τον πολιτισμό ThinkingPeople.gr ξεκίνησε με το πρώτο μου άρθρο το οποίο αφορά ...τι άλλο...παρά το βιβλίο μου ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑ.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Nick Ginargiros για την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό που δείχνει στο έργο μου και στην φίλη Eva Petropoulou-Lianou για την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξη της.


Μπορείτε να διαβάσετε τα άρθρα μου επίσης και στην σελίδα στο Facebook:https://www.facebook.com/thinkingpeoplegr/?fref=ts



No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...