Wednesday, February 25, 2015

Μια Προσωπική Αποκάλυψη και η Συν-Δημιουργία




Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που πριν από αρκετά χρόνια (τέλος του 2007) αποφάσισα να κάνω την περιβόητη εγγραφή στο Facebook, κόντρα στις φοβίες, ανασφάλειες και την προπαγάνδα εναντίον του συγκεκριμένου ιστότοπου.


Ακόμη περισσότερο, που τόλμησα να συν-διαλλεχτώ και να συμμετάσχω σε ποικίλες ομάδες πνευματικότητας, new age, αφύπνισης κ.α του εξωτερικού, γιατί μέσα σε αυτούς τους χώρους συνάντησα τα πιο ανοιχτόμυαλα και επικοινωνιακά άτομα που δεν είχα καταφέρει να συναντήσω στην καθημερινότητα μου.



Αυτοί οι εξ- αποστάσεως φίλοι με στήριξαν, με υποστήριξαν, με βοήθησαν, με φώτισαν με την παρουσία τους -έστω και απο απόσταση- με τις γνώσεις τους και με δίδαξαν πάρα πολλά, και συνεχίζουν να το πράττουν ακόμη και σήμερα.

Μου δίδαξαν πως είναι στις δύσκολες στιγμές να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου, να στηρίζεσαι στην διαίσθηση σου, και να κάνεις υπομονή γιατί η δικαίωση είναι μια μαγική λέξη που αποκτά σάρκα και οστά , όταν την υφαίνεις με την θετική σου σκέψη.

Μου δίδαξαν επίσης πως το ταλέντο και η αξία είναι κάτι που δεν χάνεται και κανείς δεν μπορεί να το διαγράψει ή να το υποτιμήσει, και πως όταν πιστεύει κανείς στον εαυτό του και στην αξία του πάντα προχωράει ακόμη και αν έχει μπροστά του ανυπέρβλητα εμπόδια και ανθρώπους ιδιοτελείς και ανέντιμους.

Κάθε φορά που αντιμετώπιζα την ειρωνεία και την άρνηση των συνανθρώπων μου πάντα ερχόταν -κατά περίεργο τρόπο- μια αναπάντεχη πρόσκληση, ένα μήνυμα, ένας καλός λόγος ή μια πρόταση συνεργασίας από ανθρώπους που ενώ βρίσκονταν δεκάδες ή και χιλιάδες μίλια μακριά διέκριναν την αγάπη μου για την γνώση και την προσπάθεια μου να αφυπνίσω την ανθρωπότητα.

Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμη και η λέξη συν-δημιουργία, καμιά φορά ακούγεται σαν απόηχος μέσα στην οχλαγωγία των πολλών.

Σε κάθε περιπτωση αφουγκράζομαι τις εσώτερες φωνές μου και μόνο αυτές, γιατί με καθοδηγούν προς το δρόμο του πεπρωμένου μου, που είναι ένας δρόμος λαμπρός και φωτεινός,ακόμη και αν κάποιοι φροντίζουν να τον σκεπάζουν με τις "σκιές " τους ~ Katerina Kostaki

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΣΤΙΣ  23-02-2015.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ.

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...