Monday, June 14, 2010

Palataki Spiritual Center in Chaidari /Athens ~ Greece

Pics from the Spiritual Center of my Hometown
in Chaidari (Palataki) ,Athens ~ Greece

Φωτογραφίες απο το Πνευματικό Κέντρο της πόλης μου
στο Χαϊδάρι (Παλατάκι) , Αθήνα ~Ελλάδα







Wandering the sunset from the balcony...

Θαυμάζοντας το ηλιοβασίλεμα απο το μπαλκόνι ...





View of the park

Θέα του πάρκου








Huge pine trees of the park

Τα πελώρια πεύκα του πάρκου












The Palataki tower

The area of the battle of Chaidari is today occupied by a castle-like edifice, known as Palataki, which is, along with its surrounding area, a listed historical place since 1979. Palataki is an example of romantic historism with neogothic elements. Its basic features are its castle-like character, slim analogies and the gothic decorative elements (high-arched windows, terracotta decoration, embrasures and turrets). It has two stories, a main story and a semi-underground cooking and auxiliary area. The largest rooms are dining and reception areas. Ceilings
are painted. The small number of rooms indicates a country house, a hypothesis corroborated by its long distance from Athens.
The main building was flanked by auxiliary buildings, such as stables, guest quarters and olive press. The
central complex of the guest quarters is two-storied. It is flanked on one side by two single-storied annexes, that give the whole complex an L shape. The guest quarters is in neoclassical architectural style. The flower gardens, palm, fruit and other trees created an idyllic environment. The villa was part of an estate, the first owner of which
was Chaidar Pasha. C. Vyzantios, fighter in the Chaidari battles, mentions a fortified estate with a tower, probably
a forerunner of the existing building. The exact date of the latter but may be placed in the first decades after the Revolution. Some believe that the French architect François Boulanger (1807-1875) designed it together with the Queen’s Tower at Ilion. Both buildings are castle-like and have corner turrets. Queen Amalia had asked the architect to follow the Hohenschwangau palace as a prototype, which belonged to her cousin Maximilian in Schwanstein of Bavaria. The Queen’s Tower opened in August 1854.
It is also possible that the Chaidari tower was designed by S. Kleanthis (1802-1862), known from his gothicising mansions in Athens and Penteli for the Duchesse de Plaisence and one of the most important representatives of architectural romanticism in Greece. This hypothesis further assumes that the Palataki was also commissioned by Sophie de Marbois (1785-1854), Duchesse de Plaisence.
A legend says that the Duchess used it for her meetings with the infamous bandit Ntavelis. A final hypothesis supports that the first owner of the tower was king Otto I. The edifice then passed to N. Nazos, banker from Tenos, director of the Athens Odeon and art lover. N. Lytras and N. Gyzis, famous painters, frequented the place.
They painted the guest quarters and the small church of Agios Georgios. Georgios Thon, palace steward during Georgios I was the next owner. He was mainly known for his villa in Ampelokepoi and placed a marble stela in honour of Faviere in the Palataki entrance.
Early in the 20th century Palataki passed to the Chiot ship owner A. Palios and was systematically renovated. The ceiling paintings date to this period. According to several historical sources, it was G. Pachys who owned
Palataki in the late 19th – early 20th century. He married to E. Skouze, daughter of a high standing family and bought extensive estates from Amphiali to Palataki. His wife is assumed to have given a reception in Palataki for queen Olga in 1894. In 1957-1971 Palataki hosted a phsychiatric clinic, and suffered extensive damages. Today it hosts the Cultural Centre of the Chaidari Municipality.

Source: http://www.haidari.gr/Default.aspx?tabid=631&language=en-US

Σήμερα, στον χώρο της μεγάλης μάχης του Χαϊδαρίου βρίσκεται πυργοειδές κτίσμα, γνωστό στο ευρύ κοινό ως Παλατάκι. Τόσο το κτήριο, όσο και η γύρω περιοχή έχουν ανακηρυχθεί διατηρητέος ιστορικός τόπος από το Υπουργείο Πολιτισμού από το 1979.

To Παλατάκι αποτελεί τυπικό δείγμα αρχιτεκτονικής ρομαντικού ιστορισμού με νεογοτθικά στοιχεία. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι ο φρουριακός χαρακτήρας (επάλξεις, γωνιακοί πύργοι, στενά παράθυρα), οι ραδινές αναλογίες και τα γοτθικίζοντα διακοσμητικά στοιχεία (παράθυρα επιστεφόμενα από οξυκόρυφα τόξα, εξωτερικός κεραμοπλαστικός διάκοσμος, διαμόρφωση επάλξεων και γωνιακών πυργίσκων).

Ο πύργος διαθέτει δύο ορόφους, δώμα και ημιυπόγειο, όπου βρίσκονταν τα μαγειρεία και οι βοηθητικοί χώροι.

Οι όροφοι αποτελούνται από μικρό αριθμό ψηλοτάβανων αιθουσών, οι μεγαλύτερες από τις οποίες χρησιμοποιούνταν ως τραπεζαρίες και χώροι υποδοχής. Τα ταβάνια είναι κοσμημένα με οροφογραφίες εξαιρετικής ποιότητας.

Ο μικρός αριθμός των αιθουσών υποδεικνύει ότι το κτήριο χρησιμοποιούνταν ως εξοχική κατοικία, υπόθεση που ενισχύεται και από τη σχετικά μεγάλη απόσταση που χωρίζει το Παλατάκι από το κέντρο των Αθηνών.
To κυρίως κτήριο πλαισιωνόταν από βοηθητικά κτίσματα, που περιλάμβαναν ξενώνα, στάβλους (αναψυκτήριο «To Ιστορικό») και ελαιοτριβείο.

To συγκρότημα του ξενώνα αποτελείται από τρεις πτέρυγες: η κεντρική είναι διώροφη και πλαισιώνεται από δύο μικρότερες ισόγειες, οι οποίες πρόσκεινται παρατακτικά και εγκάρσια προς αυτό σχηματίζοντας ένα Γ.

Σε αντίθεση με το Παλατάκι, ο ξενώνας είναι νεοκλασικού ρυθμού ως προς την αρχιτεκτονική. Τόσο ο πύργος όσο και τα γύρω κτίσματα πλαισιώνονταν από εκτεταμένους κήπους με ανθώνες, φοίνικες, οπωροφόρα και άλλα δέντρα, ώστε να δημιουργείται ένα ειδυλλιακό περιβάλλον.
Η εξοχική έπαυλη ανήκε σε μεγάλο κτήμα έκτασης άνω των τριάντα στρεμμάτων που εκτεινόταν προς τα βόρεια και ανατολικά. Η οριοθέτηση αυτού του κτήματος ανάγεται στα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Πηγή : http://www.haidari.gr/Default.aspx?tabid=199&language=el-GR

Thursday, June 10, 2010

Divine Feminine ~Θεϊκή Θηλυκότητα (video)


**Please de-activate music player on the right side
of the blog(jamendo.com), to watch the video.
**Παρακαλώ να απενεργοπoιήσετε την μουσική
στην δεξιά πλευρά του μπλογκ (jamendo.com),
για να παρακολουθήσετε το βίντεο.

Video creation by spiritual author Katerina Kostaki
Music themes : Serenade ~ Ancient Cultures
and Eros ~ Chris Spheeris

Tuesday, June 8, 2010

ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑΣ


Μετά την μαζική εξαφάνιση ειδών στην περίοδο του Καμβρίου ( περί τα 500 εκατομμύρια χρόνια πρίν ) είχαμε μια έκρηξη βιοποικιλότητας .
Δηλαδή εμφανίστηκαν πολλά νέα είδη .
Μετά την μαζική εξαφάνιση στο τέλος του Μεσοζωϊκού Αιώνα ( περί τα 60 εκατομμύρια χρόνια πρίν απο σήμερα ) είχαμε άλλη μια έκρηξη
βιοποικιλότητας .

Μεγάλος αριθμός νέων ειδών θηλαστικών και πουλιών εμφανίσθηκε .

Πριν ο άνθρωπος φάει το τελευταίο μαμμούθ πιθανόν
είχαμε το μέγιστο της ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ πάνω στη Γή .

Είναι λάθος να νομίζουμε οτι οι δεινόσαυροι ήταν τα πιό ογκώδη πλάσματα που έζησαν ποτέ .
Η γαλάζια φάλαινα ( θηλαστικό ) είναι το πιό μεγάλο πλάσμα που υπήρξε ποτέ στη Γή .
Φαίνεται να υπάρχει μια συνεχής αύξηση της ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ πάνω στη Γή .

Η πολυπλοκότητα είναι κάτι διαφορετικό απο την πληροφορία .

Ένας σκληρός δίσκος των 100 GB γεμάτος μηδενικά
έχει πληροφορία 100 GB .

Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ του όμως είναι σχεδόν μηδέν .

Μπορούμε να συμπιέσουμε όλη την πληροφορία του δίσκου σε λίγα bytes .
Εάν στον ίδιο δίσκο γράψουμε τα ψηφία του
αριθμού π , θα έχουμε πάλι πληροφορία 100 GB .

Η πολυπλοκότητά του όμως είναι μέγιστη .
Αν προσπαθήσουμε να συμπιέσουμε την πληροφορία
( με οποιαδήποτε ΜΗ ΑΠΩΛΕΣΤΙΚΗ μέθοδο ) θα πάρουμε πάλι αρχείο 100 GB ( ίσως και μεγαλύτερο ! ) .

Ο αριθμός π δεν είναι συμπιέσιμος διότι δεν υπάρχει κανενός είδους
προβλέψιμη επανάληψη στα ψηφία του .
Επομένως , μπορούμε να ορίσουμε την ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ώς το πηλίκον της διαίρεσης Σ/Α , όπου Σ είναι το μέγεθος του
συμπιεσμένου αρχείου και Α είναι το μέγεθος
του αρχικού αρχείου ( η συμπίεση έγινε με μή απωλεστική μέθοδο ) .

Όπως φαίνεται εδώ , η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ μπορεί να προσεγγίσει το μηδέν
αλλά δεν μπορεί ποτέ να το φθάσει ( αυτό μας θυμίζει και το απόλυτο μηδέν στην θερμοκρασία που δεν φαίνεται να είναι εφικτό ) .

Η ανώτατη τιμή που μπορεί να πάρει η πολυπλοκότητα είναι
το 1 .

Παρόμοια και στη Γή : πρίν πολλά εκατομμύρια χρόνια ήταν γεμάτη με τρισεκατομμύρια πλάσματα που ανήκαν στα είδη απο αρχαιοβακτήρια μέχρι
ψάρια . Όταν ζούσαν τα μαμμούθ είχε τρισεκατομμύρια πλάσματα που ανήκαν στα είδη απο αρχαιοβακτήρια μέχρι θηλαστικά . Εάν θέλαμε να γράψουμε σε δίσκο υπολογιστή όλες τις αλληλουχίες DNA όλων των πλασμάτων της
Γής , θα χρειαζόμασταν ίσως την ίδια χωρητικότητα και για τον Παλαιοζωϊκό Αιώνα και για τον Καινοζωϊκό
αλλά όμοια μεταξύ τους .
Στον Καινοζωϊκό Αιώνα υπάρχουν πολλά πλάσματα
που διαφέρουν πολύ μεταξύ τους .

Αν προεκτείνουμε αυτό τον συλλογισμό στο σήμερα θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα πως μετά την μαζική εξαφάνιση που ζούμε σήμερα ( εξ' αιτίας
της βλακείας του ανθρώπου ) θα επακολουθήσει μια θεαματικότατη έκρηξη ποικιλότητας πάνω στη Γή ( επειδή η σημερινή εξαφάνιση ειδών είναι
η χειρότερη που υπήρξε ποτέ ) .
Φαίνεται δηλαδή σαν να "θυμώνει" η Φύση μετά απο κάθε μείωση της πολυπλοκότητας και επανέρχεται δριμύτερη .

Συνειρμικά , μου έρχεται στο μυαλό η ομοιότητα με μερικούς καρκίνους . Αφαιρούμε χειρουργικά μια κρεατοελιά ( που υπήρχε ήσυχη επι χρόνια )
και μετά απο λίγο καιρό εμφανίζεται ένας πολύ χειρότερος καρκίνος που σκοτώνει τον ασθενή .

Σαν να είναι ο καρκίνος ( κάποιες μορφές του ) μια αδέξια προσπάθεια του σώματος να αυξήσει την πολυπλοκότητα που κάπου , κάπως μειώσαμε με
τον λανθασμένο τρόπο ζωής μας .

Μόλις πάμε να του αφαιρέσουμε αυτή την πολυπλοκότητα που
δημιούργησε ( τον καρκίνο ) , "θυμώνει" και επανέρχεται δριμύτερο .

Μετά απο αυτά μπορούμε να επαναδιατυπώσουμε την Θεωρία της Γαίας του JAMES LOVELOCK .

Η Θεωρία της Γαίας βλέπει την Γή σαν έναν οργανισμό που προσπαθεί να διατηρήσει σταθερές τις συνθήκες πάνω στην επιφάνειά του . Η
θεωρία που εισηγούμαι λέει οτι η Φύση είναι ο οργανισμός που επιδιώκει την ΣΥΝΕΧΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ .

Όταν λέω "Φύση" δεν εννοώ μόνο τη Γή .

Όλο το σύμπαν είναι η Φύση .
Εάν στο α του Κενταύρου ( το κοντινότερο άστρο ) συμβεί μια καταστροφή και μειωθεί η πολυπλοκότητα εκεί , πολύ σύντομα θα δούμε την
πολυπλοκότητα να αυξάνεται στα γειτονικά αστρικά συστήματα .

Είναι δυνατόν η πολυπλοκότητα να μειώνεται σε μια περιοχή και ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ να αυξάνεται σε κάποια άλλη .

Έτσι το αλγεβρικό άθροισμα των δύο πολυπλοκοτήτων να είναι σταθερό ή να
αυξάνεται συνεχώς .

Βλέπουμε τον άνθρωπο να καταστρέφει μοναδικά οικοσυστήματα για να
παράγει καταναλωτικά αγαθά .

Το πιό σημαντικό προϊόν του ανθρώπου ( στα μάτια της Φύσης )
είναι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που οδηγούν προς την Τεχνητή Νοημοσύνη .

Ενώ μειώνεται η πολυπλοκότητα στο βιολογικό πεδίο αυξάνεται η
ποικιλότητα στο πεδίο των όντων απο πυρίτιο .
Χονδρικά η κατάρρευση του οικοσυστήματος τοποθετείται περίπου την εποχή που θα δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό όν με ευφυϊα ίση
με την ανθρώπινη ( περίπου μετά 30- 40 χρόνια ) .

Είναι τυχαίο αυτό ; Το όν αυτό ( απο πυρίτιο ) θα αποικίσει τις ερήμους και τους
πλανήτες χωρίς νερό ή ατμόσφαιρα ( Ερμής , Σελήνη , Δείμος , Φόβος , Άρης , αστεροειδείς , πολλοί δορυφόροι των μεγάλων πλανητών )
εκτοξεύοντας στα ύψη την πολυπλοκότητα στο ηλιακό μας σύστημα . Μήπως λοιπόν η έκρηξη ποικιλότητας που θα ακολουθήσει την σημερινή
καταστροφή δεν είναι στο βιολογικό πεδίο αλλά στο πεδίο του πυριτίου ;
Μήπως η Φύση μας "τιμωρεί" κάθε φορά καταστρέφουμε πολλή ποικιλότητα χωρίς να δημιουργούμε ισόποση καινούργια ;

Αναφέρομαι στην ασθένεια του AIDS που είναι η πιό περίεργη
ασθένεια που εμφανίσθηκε ποτέ .

Πρώτον εμφανίσθηκε όταν ο ρυθμός καταστροφής της βιοποικιλότητας έγινε πολύ υψηλός .

Δεύτερον σκοτώνει σχεδόν το 100% των φορέων του ιού που
είναι πρωτοφανές .

Ακόμη και η φοβερή ευλογιά σκότωνε το 60% των ΝΟΣΟΥΝΤΩΝ ( όχι των φορέων ) !

Τρίτον , ο ιός του AIDS μεταλλάσεται συνεχώς δημιουργώντας χιλιάδες νέα στελέχη που δεν μοιάζουν σε τίποτα μεταξύ τους .


Δηλαδή


ΞΑΦΝΙΚΑ εμφανίσθηκαν χιλιάδες είδη ιών που
έχουν την ικανότητα να προσκολλώνται πάνω στις
πρωτεϊνες των Τ-λεμφοκυττάρων και αυτά τα είδη
δεν μοιάζουν σε τίποτα μεταξύ τους !

Με τις γνώσεις που έχω μέχρι στιγμής θα το θεωρούσα πιό λογικοφανές το σενάριο οτι τα τείχη των Ίνκας χτίσθηκαν απο εξωγήϊνους παρά αυτή την
ιστορία με τις μεταλλάξεις του ιού του AIDS .
Εάν λοιπόν το AIDS δεν είναι μια χοντρή απάτη ( όπως υποστηρίζουν πλέον αρκετοί γιατροί ) , τότε ίσως να είναι μια εκδίκηση της Φύσης .
Μας θυμίζει οτι είναι πρόθυμη να μας εξοντώσει εάν η πολυπλοκότητα που δημιουργούμε είναι μικρότερη απο την πολυπλοκότητα που
καταστρέφουμε .



Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...